Mutlu Bebeklerin Cimcime Anneleri

12 Kasım 2011 Cumartesi

Gezenti Cimcime 1 yaşında :)

Yazılarımı, duygularımı paylaşmaktan çok büyük keyif aldığım canım blogum bugün 1 yaşında..hala bebek.. hala katetmesi gereken çok uzun bir yol, daha yemesi gereken 40 fırın ekmek var..
Amatörlüğümü seviyorum.. sanki evimde arkadaşıma anlatır gibi yazdığım yazılarımın hiç tanımadığım okuyucular tarafından okunması beni çok heyecanlandırıyor. Acaba ne düşünüyorlar diye merak ediyorum..

Blogum, belki çok popüler, belki çok takipçisi olan bir blog olmayabilir.. Blogumu ziyaret ettiğimde karşılaştığım her yeni takipçi ben o kadar heyecanlandırdı ki bunu tarif etmem mümkün değil.. Ne demek istediğimi, belki  blog sahipleri anlayabilirler..
Daha blogumda yayınlamadığım o kadar çok yazım varki.. Zamanı geldiğinde hepsini paylaşıcam sizlerle.
Paylaşmak çok güzel.. en azından benim için :)

Canım blogumu 1 senedir bıkmadan takip eden tüm okuyucu ve canım arkadaşlarıma sonsuz teşekkürler..
Veee, bu blogu oluşturmamda bana büyük destek veren sevgili Kadir'e burdan kocaman sevgiler ve teşekkürler..

Hepinizi çok seviyorum :)

Doğum günün Kutlu olsun Gezenti Cimcime :)




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Merhaba ziyaretçi Cimcime,
Yorumun kısa sürede yayınlanacaktır..
Teşekkürler