Mutlu Bebeklerin Cimcime Anneleri

7 Eylül 2012 Cuma

25. Hafta - Neler Aldım ?

Benimle aynı dönemde hamile olan arkadaşlarımın çeşit çeşit şikayetleri olmuştu.
Mesela kimi sürekli uyuyor, kimi sürekli mide bulantısı ve kabızlık çekiyordu..

Bende öyle dişe dokunur bir sıkıntı olmadı çok şükür.. Hatta karnım öyle hemen çıkmadı.. Zaten tombik olduğumdan, yine kilo aldım falan sanıyordu insanlar ilk başlarda..

Ama ya bu hafta !

Geçen haftaya göre bu hafta bir anda kafama hamile olduğum dank etti..

'' Tebrikler, Hamilesin''

Bir anda yusyuvarlak çıkan bir karın,karnımın ortasında bir çizgi, nefes nefese kalmalar, gece gündüz şiddeti artan ''ben burdayım hoooppp'' tekmeleri, geceleri bir türlü yatacak yer bulamamam, ateş basması vs..

Daha 25. haftasına gelmemiş hamilelerin gözü korkmasın.. İnanın herkesin yaşadığı çok farklı oluyor..

Bebişe hala bir isim bulamadık, öyle adı hala ''kız bebek''  :)

Çok uykum var çok..

Yani şu yazıyı yazarken gözlerim kaç kere kapanıyor anlatamam.. Bütün gece fal taşı gibi açık gözlerimin, sağolsun ofiste kapanası geliyor :)

Bu arada,
Geçen hafta yazacaktım fırsat olmadı, Aldıklarımın listesini yazıyım size,

Biberon( Dr. Brown's PP Geniş Ağızlı biberon ) , Bebişlerin, sütünü içerken hava kabarcığı yutmasını engelleyici mavi bir cubuğu var içinde,



Avent Anne sütü saklama kabı ,www.joker.com.tr'den aldım )


Lansinoh süt saklama poşeti,www.joker.com.tr'den aldım )

Burun Aspiratörü ( Chicco -www.joker.com.tr'den aldım  )
Tırnak Makası ( Chicco-www.joker.com.tr'den aldım )
Oda Termometresi www.joker.com.tr'den aldım )
Fırça & Tarak  (Chicco- www.joker.com.tr'den aldım )
Emzirme Yastığı ( Mycey- Eminönü Havuzlu Han 45 TL ye buldum)
Emzirme Önlüğü ( Eminönü Havuzlu Han - 10 TL)
Göğüs Kremi ve Göğüs Pedi ( Lansinoh www.joker.com.tr'den aldım )
Sebamed - Şampuan, Bebe Yağı, Pişik kremi ( Eminönü - Havuzlu Han )

Şimdilik bunları aldım,

Joker'den almadan önce Eminönü Havuzlu Han 'a gitmeyi tercih edermişim , Çünkü bütün ürünler orda daha uygun.. En alt katında her türlü ihtiyacınızı bulabilirsiniz. Nakit ödemeler de de ekstra indirim alıyorsunuz. Bilmiyordum ama bundan sonra ordan almayı düşünüyorum eksikleri tamamlamak için. ( haftaiçi erken saatte gidin çok kalabalık oluyor)
Ama bu arada gitmeye vaktiniz yoksa eğer, jokerden de çok memnun kaldım ürünler hemen geldi.

Ayrıca Bebişimizin Puseti ve ana kucağı da amcası ve yengesinden hediye geldi :)

Quinny Buzz 3 Tekerlekli Puset ve Maxicossi Gr0+Cabrio Ana kucağı,  biz eşimle daha önce gidip seçmiştik, sağolsunlar neyi seçtiğimizi de bildiklerinden bizden önce davranıp, minik yeğenlerine süpris yapmışlar :)

Bu arada o çok pahalı( 3500 Tl civarı olan ) ,  tasarım harikası gibi görünen Stokke marka pusetide inceledim.. İnanılmaz zor açılıp kapanıyor, mutlaka yanınızda birisinin olması lazım tek başınıza kapatıp kaldırmanız açmanız çok zor. Araba bagajına sığması biraz zor.yani sığar ama çok yer kaplar.. görünüş açısından çok cici o ayrı tabi ki :)

Quinny'nin kullanımı oldukça pratik ve bagajda çok ekonomik yer kaplıyor. Tek bir hamleyle açıp kapatabilirsiniz.. Üstelik 6 aya kadar ana kucağını pusete takıp kullanıyosunuz ..




Veee en en en önemlisi, Dr. Harvey Karp'ın Mahallenin En Mutlu Bebeği kitabını aldım..
Mutlaka alıp okumalısınız, inanın okumaya başladığınızda elinizden bırakamayacaksınız..Bebek bakımı ile ilgili çok güzel önerileri var hem eşiniz hem siz bebeğiniz için en iyisini istiyorsanız eğer, bu tavsiyelere mutlaka uymak gerektiğini de düşünüyorum..

Kitabı okumadan önce Youtube 'dan Dr. Harvy Karp'ın bebekleri sakinleştirme teknikleri ile ilgili bir sürü videosu var onları izlemeniz, kitabı anlamanız açısından oldukça faydalı olacaktır.





Elbette daha bir çok eksiğimiz var ama yavaş yavaş herşey tamamlanır :)


Aceleye gerek yok :)



6 yorum:

  1. canım merhaba çok güzel şeyler almışsın güzel günlerde kullanmak nasip etsin Allahım

    YanıtlaSil
  2. Teşekkür ederim canım :) hepimiz için güzel olsun herşey :)

    YanıtlaSil
  3. Ohoooo minik prensesin her şeyi tamamlanıyor yavaş yavaş, Elif teyzesine bir şey kalmayacak ama olmaz ki !! İnşallah tez zamanda kavuşursun rahatlıkla ve mutlulukla şekerciğim..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canımm sana bişey kalmaz olur mu :) daha dur sen sıranı bekle :) sen elinin lezzetiye yapıcan, kurabiyeler kekler börekler:) dur sen duuurrr:)

      Sil
  4. Çok güzel bir blog olmuş birçok hamişe yol gösterir umarım bende iki çocuk annesi olarak sizi bloguma bekelrim.Bloogger annesiyim keyifli paylaşımlar

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederimi blogu beğenmene çok sevindim :) Seve seve blogunda izleyici oldum bile..

      Sevgilerimle..

      Sil

Merhaba ziyaretçi Cimcime,
Yorumun kısa sürede yayınlanacaktır..
Teşekkürler