Mutlu Bebeklerin Cimcime Anneleri

17 Şubat 2012 Cuma

ne yapsam ne yapsam bir hamak alıp sallansam...

( uzun başlıkları seviyorum :) )

Kardı kıştı tufandı fırtınaydı derken, tıkıldık kaldık evlere..
iyi hadi gidelim bi yerlere derken gel de düşün şimdi nereye gidebiliriz..

Ben bir kaç kategoride sizin için seçtiklerimi yazdım İstanbul için olanları :) Sizin de aklınız da varsa bir program paylaşın belki de karşılaşırız neden olmasın :)
diğer Şehirlerde ki arkadaşlarımız da isterlerse bize bir kaç program önerebilirler..
Giderseniz bol bol eğlenin benim yerime de: )

KONSERLER

HALİL SEZAİ - 17/02/2012 - Mekan- Jolly Joker / İstanbul
AYHAN SİCİMOĞLU & LATİN ALL STARS - 23/02/2012 - Mekan Jolly Joker / İstanbul
MFÖ -25/02/2012 - Mekan Jolly Joker / İstanbul
İSKENDER PAYDAŞ- 18/02/2012 - Mekan Hayal Kahvesi Şaşkınbakkal / İstanbul
AJDA PEKKAN - 24/02/2012 - Mekan Bostancı Gösteri Merkezi
KEREM GÖRSEV TRİO - 18/02/2012 Mekan- Bahçeşehir Kültür Sanat Merkezi / İstanbul

GÖSTERİLER

TROYA - 17/02/2012- Mekan Ülker Sports Arena Ataşehir / İstanbul
MOSKOVA BALESİ/ KUĞU GÖLÜ - 17/18/19-02/2012 Mekan TIM Maslak / İstanbul

TİYATRO

ÖLÜMÜNE- KENTER Tiyatrosu
VENEDİK TACİRİ - Tiyatro PERA İstanbul
AŞKA OLAN MEYİLİM SENİN YÜZÜNDEN- Profilo Kültür Merkezi
KANLI NİGAR- Kadıköy Halk Eğitim Merkezi
BENİMLE DELİRİRMİSİN - Kadıköy Halk Eğitim Merkezi
KISASA KISAS- Gönül Ülkü & Gazenfer Özcan Tiyatrosu

3 yorum:

  1. BENİMLE DELİRİRMİSİN bilhassa tasiye ediyorum Gezentim Cimcimem... Harika bir sahne, müthiş bir oyunculuk.... O atmosferi yaşamak lazım :)

    YanıtlaSil
  2. Adsız'cım çok teşekkürler fikir verdiğin için :) tamam gidicem mutlaka :)
    Öpüyorum canım..

    YanıtlaSil
  3. Ankara'da kardan burnumuzu dışarı çıkaramıyoruz, bir adım atsam dışarı kendimi Fetih 1453 filminde bulacağım ama !!!

    YanıtlaSil

Merhaba ziyaretçi Cimcime,
Yorumun kısa sürede yayınlanacaktır..
Teşekkürler