Mutlu Bebeklerin Cimcime Anneleri

30 Kasım 2011 Çarşamba

Benim adım Aliş, sıcak bir yuva arıyorum :)

O'nun adı Aliş :) yakışıklı mı yakışıklı :)
Bu güzel miniminnacık şey aylardır yuva bulamıyor :(
Bir kafeste kalıyor... Ne bir arayanı oldu, ne soranı :(
Hasdal' a getirilmişti, sokağa gitmesine izin verilemezdi, verilmedi
Aliş, Hasdal kafesinden çıktı pansiyondaki kafese girdi ve aylardır orada...
''Artık gerçekten çok sıkıldım yeni yılda bir evim olsa ne güzel olur, Onlarla oynarım ve iyi vakit geçiririm. Ben onları hiç üzmem ki'' diyor.. Aliş'inde 2012'den beklentisi bu işte..
Aliş, 1 numara terrier, 1 yaş civarında, kısırlaştırılmış ve aşıları tam. Tuvalet terbiyesi var ve aynı zamanda arkadaşlarıyla da çok iyi geçiniyor :)

Alişe yuva bulmaya yardımcı olurum diyorsanız lütfen benimle irtibata geçin :)
gezenticimcime@gmail.com



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Merhaba ziyaretçi Cimcime,
Yorumun kısa sürede yayınlanacaktır..
Teşekkürler