Mutlu Bebeklerin Cimcime Anneleri

17 Kasım 2011 Perşembe

Otistik Çocuklara Yardım Eli

Çok sevdiğim bir iş arkadaşımın, bu okulda öğretmen olan bir akrabası ile tanışma fırsatım oldu. Çok da iyi oldu. Kendimi bir anda ''Bu çocuklar için ne yapmalıyım'' diye düşünürken buldum.

Bir çoğunun babaları, onlara bakamadığından terk etmişti. Anneleri ve Öğretmenleri vardı onlar için emek veren..
Bahsettiğim bu okul, İstanbul'un göbeğinde yanı başımızda..

Kendisi ile tanışmasaydım, o öğrencilerin bu kadar yardıma muhtaç olabileceklerinden haberim olmayacaktı. Ve yine bu tanışmanın bir tesadüften ibaret olmadığını , hayatta tesadüflere yer olmadığını fark ettim.
Onların yardıma , desteğe ihtiyaçları var.Bizlere İhtiyaçları var.. Ve onlar gibi, bu ülkede, bu şehirde hatta yaşadığınız ilçede kim bilir kaç çocuk var.
Hepsine ulaşabilirmiyiz ? Evet Zor.. Ama bir yerlerden başladık ve bu okulun pırıl pırıl öğrencilerine yapacağımız yardımlarla da devam ediyoruz yolumuza..

Sevgili Öğretmenimiz Kemal Tekin 'den ihtiyaçlar ile ilgili detaylar istedim.
Yaşları 7 -14 arasında değişen 56 çocuğun listesini verdiler bana.
Listede sanırım en çok ihtiyaç duyulan o olacak ki, ayakkabı numaralarıda var. 26-44 numara arasında ayakkabı hediye etmek isteyenler olabilir aranızda.
Çocuklar temizliklerini kendileri yapamıyorlar.Bu noktada, annelerinin temizlik malzemelerine, çok ihtiyaçları oluyormuş.

Okulda toplamda 80 tane otistik çocuk eğitim görüyor, ama Kemal Öğretmen ve Okul Aile Birliği Başkanı Pınar Yetkin'in el birliği ile, ilk etapta gerçekten yardıma çok ihtiyacı olan 56 öğrenciye ait bir liste hazırlandı.

Kim bilir bu yazım belki birilerine ulaşır, bu çocuklardan en az bir tanesinin eğitim masraflarını üstlenir..
Yardım için, hazırlayacağınız kolilerde ki malzemelerin,yırtık ve/veya kullanılamaz durumda olmamalarına, mümkünse hiç kullanılmamış olmasına özen gösterilmenizi rica ederim.

gezenticimcime@gmail.com adresinden bana ulaşmanız durumunda sizlere Okul Aile birliği Başkanı Pınar hanım ve Öğretmenlerimizin kişisel iletişim bilgilerini vereceğim. Öğrencilerin isimleri de bendeki listede mevcut.
İsterseniz yardımlarınızı (kurye masrafı size ait olmak üzere )kurye ile Pınar hanımın veya Kemal Beyin adına gönderebilir ve/veya okula yakın lokasyonda oturuyor/ çalışıyor iseniz, okul görevlilerinden sizden teslim almalarını sağlayabilirsiniz. Ben kendim görmek isterim derseniz, kendiniz bizzat gidip okula teslim edebilirsiniz.

M.E.B Yıldırım Beyazıt ÖÇEM
Adres :
İstasyon Mahallesi 

Kömürcü Yolu Caddesi

No: 48

34300

Halkalı/ Küçükçekmece/İstanbul


Not: Bezirganbahçe İlköğretim Okulunun bahçesinin içindedir.


TELEFON:     0212 696 66 82


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Merhaba ziyaretçi Cimcime,
Yorumun kısa sürede yayınlanacaktır..
Teşekkürler