Mutlu Bebeklerin Cimcime Anneleri

15 Kasım 2011 Salı

pembe pembe gönlüm sende :)

Beni tanıyanlar pembe'yi nasıl sevdiğimi bilirler..Sevgili Blogumun renk temasından da anlaşılacağı üzere,tam bir pembiş delisiyim :)

Dizi saatini beklerken bişeyler yapıyım dedim, evde gözüme çarpan pembelerimi toparladım.. Sadece elimi attığım gibi bulduğum sevgili pembelerim işte karşınızdalar :)


Netbookum, kremim, ojem, rujlarım, mandallarım, tencere tutacağım, parfümüm, papuçlarım,ve  o gördüğünüz pembe kutu kardeşimin nikah şekeri, ben evde şeker kutusu olarak dekorasyon amaçlı kullanıyorum.. AŞK ise malum elinde olmayan yoktur herhalde :)
Hayatınızda,pembeleriniz, morlarınız, kırmızılarınız, mavileriniz, yeşilleriniz, sarılarınız kısacası  sizi anlatan tüm renkleriniz hiçbir zaman eksik olmasın..
Efenim buda akşam yazısıdır:)
Pembelerimle ,, aaa pardon Sevgilerimle:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Merhaba ziyaretçi Cimcime,
Yorumun kısa sürede yayınlanacaktır..
Teşekkürler