Mutlu Bebeklerin Cimcime Anneleri

22 Kasım 2011 Salı

CİMCİME'DEN HEDİYELER VAR :)

Sevgili Cimcimeler,
Gezenti Cimcime'den size hediyelerim olacak..
Benden size minik anılar kalsın istiyorum.. Bir kahvenin kırk yılı hatrı vardır derler.. Öyleyse benden size bir filtre kahve seti gelsin.. Kahve Dünyasının Özel tasarımı olan Filtre Kahve seti içinde, Kahve dünyası Kupası, French Press ve mükemmel kokulu Filtre kahve aroması Cimcime'den size feda olsun :)


İkinci hediyem ise, Dore Çoraptan Hediye seti..10 farklı çeşit çorap içeren setim sizlerin olacak..



Nasıl katılacaksınız ?

Öncelikle bu Blogda izleyici olup, www.facebook.com/gezenticimcime Sayfamızı beğenmeniz gerekmekte :)
Çekilişe katılanlar arasından seçilen 2 kişiye hediyelerimiz ulaştırılacak :)
Facebook Sayfamızda hediye tanıtımımın altına yorumlarınızı bırakırsanız çekilişimiz daha adil gerçekleşir :)

Herkese Bol şans :)

3 yorum:

  1. face şart mı?benim blog var ama facebook yok.katılabiliyor muyum?

    YanıtlaSil
  2. Merhaba, elbette yarışmamıza katılabilirsiniz. Blog izleyicisi olmanız ve bu postun altına isim ve soyisim bırakmanız yeterlidir :)

    YanıtlaSil
  3. slm cimcime
    izleyicin oldum.blogrolluma da ekledim.Bu hediye bana çıksa bnm gb bi kahve canavarı için müthiş olur:)bnm bloguma da beklerim:
    http://herseydenbirtutam-undenied.blogspot.com/

    mail adresim:
    et_hotmeyil.com@hotmail.com
    sevgilerimle..

    YanıtlaSil

Merhaba ziyaretçi Cimcime,
Yorumun kısa sürede yayınlanacaktır..
Teşekkürler