Mutlu Bebeklerin Cimcime Anneleri

18 Nisan 2013 Perşembe

Gece Post'u ;)

Bloggarların ortak bir sorunu vardır ki o da akraba komşu eş dost'un takip etmesi.. Yani ben ağız tadıyla kimseyi çekiştiremiyorum ki.. Annem okuyor.. Annemin arkadaşları okuyor..iş arkadaşlarım okuyor..kocam okuyor.. Yani hoş benim gizlim saklım yok ama bi ağıztadıyla iki dedikodu yapamıyorum kardeşim :) Neyse gelelim anneliğe ; şuanda saat 00:29 İpek henüz uyudu..canım kızım ..Allah tüm çocukları korusun..kötülüklerden kötü niyetli insanlardan..Annelik çok farklıymış gerçekten..İpek uyurken onu izliyorum çoğu zaman..yanımdayken her anını bilmek istiyorum..her mimik her detay hafızama kazınıyor.. her an yanında olmamızı istemesine bayılıyorum:) ayrılıklarımız en fazla 35 sn sürse bile İpek çığlıklarıyla "çabuk yanıma geliiiiiin" dercesine nidalarda bulunuyor sağolsun..Allah kimseyi evladından ayırmasın.. şuanda ücretsiz izindeyim ve gün içinde tv devamlı açık karşımda..eskiden izleyenlerle daga geçtiğim programları şimdi pür dikkat izliyorum..Çocuğunu 20 yıldır görmeyen mi dersin , doğurup bırakıp kaçan mı dersin neler neler.. İzledikçe içim şişiyor, içim şiştikçe izliyorum..kanım donuyor..Bir insan minnacık bir bebeği üstelik kendinden bir parça olan bebeğini nasıl bırakıp kaçabilir.. Yanlış anlamayın kınamak için değil sadece aklım almadığı için yazıyorum.. Öyle savunmasız ki .. Ayy tamam neyse konuyu kapatıyorum.. Bir daha İpek karşımda uyurken blog yazmıcam söz ! kendimden sıkıldım şuan.. Şunu söyliyim çocuğumun saçının teli için dünyaları yakabilirim gerçekten..Annem derdi de güler geçerdim..Hakkı varmış.. İpeğim herkeslerden benden bile önemli şuan ve hep öyle olacak sanırım.. Ama ne olur sakın çocuklarınıza bağırmayın onları üzmeyin ayyy ben İpek'i tepeme çıkarıcam sanırım :)) amannn 30yılın birinde bir çocuk doğurmuşum varsın çıksın :) 30 yıl derken cidden 30 yıl :) doğum günüm yaklaşıyor her yıl doğumgünümden 1 hafta önce içimi bir heyecan kaplıyor:) yaşasın doğum günüm yaşasın 30 yaş :) Eskiden yani ben küçükken 30 yaşındaki insanlar için ne kadar da yaşlılar diye düşünürdüm..işte o gün geldi çattı artık elveda 20ler :) hoşgeldin 30lar :) Belki o güne kadar yazma imkanım olmaz huzurunuzda kutlamak isterim :) İYİ Kİ DOĞMUŞUM :) Hepinizi öpüyorum :))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Merhaba ziyaretçi Cimcime,
Yorumun kısa sürede yayınlanacaktır..
Teşekkürler