Mutlu Bebeklerin Cimcime Anneleri

6 Ağustos 2012 Pazartesi

Rüyalarıma bir son vermeliyim..

İstanbulda malum hava nerdeyse 1000 derece ve bizde ne uyku var nede başka bişey.. he uyuduğum zamanlar da  da, zaten abuk subuk facia rüyalar görüyorum orası ayrı..
İşte böyle uyku moduna geçtiğim saatlerde de, işkenceler mi görmüyorum, diri diri mi gömülmüyorum.. Allah'ım yani Oscar ödüllü korku filmlerine taş çıkarır senaryolarım..
Geçen gece, Sevgili kocişimi öte tarafa yolladım bi güzel :) Ömrü uzadı derler inşallah öyle olmuştur..
bide bi acıklı vedalaşmamız var Türk filmi gibi :)

Hayırlara gitsin diyim ben yine de, Rüyamda :  uyuyoruz beni uyandırıyo kalk ben ölüyorum ölmeden önce sana söyleyeceklerim var diye..
Haydaa zaten rüyamda uyku sersemiyim, noooluuyooo yaa dememe kalmadan , bana bir iki nakarat şarkı söylüyo bunu sana yazdım, sakın sözlerini unutma diye , ( halbuki 7 senedir 2 satır şiir yazmışlığı yoktur) Hakkaten gidiyo diyorum içimden, şarkı bitiyo bizimki tak kafası sağa düşüyo Türk filmlerindeki gibi gidiyooo bildiğin...


Ne oldu ne bitti hayda mayda derken, bu arada hem ağlıyorum hemde şarkının sözleri neydi yaaa diye aklımdan mırıldanıyorum, biyandan ölünün yanında şarkı söylenmez diyorum..Ayaklarını tutuyorum hemen , buz gibi.. Can çıkmış sen şarkı derdindesin diyorum kendime..

Bi uyandım sağolsun sevgili eşim pikeyi beynine kadar örttüğü için, töbe töbe üstüne bi de fatiha okuyasım geldi o şaşkınlıkla  :))

Ağladım sonra bi güzel gece gece çocuk da şaşırdı garibim..

hüüüüüü ölüyodun rüyammdaa hüüüüü böhüü şeklinde...

Sonra baktım turp gibi maaşallah döndüm uyudum bi güzel :)

Valla bide hamileyken böyle absürt rüyalar bünyeme pek zararlı... Ruh hastasına döndüm yemin ederim..Şöyle kendimi yeşilliklerle, çiçekler arasında, bulutların üstüne, denizde deryada görmem  falan  mümkün değil..

Tez vakitte bir çözüm bulmalıyım ama nasıl??



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Merhaba ziyaretçi Cimcime,
Yorumun kısa sürede yayınlanacaktır..
Teşekkürler