Mutlu Bebeklerin Cimcime Anneleri

28 Ağustos 2012 Salı

24 Haftanın uzunca özeti..

Gerçekten zaman çok çabuk geçti.. Daha biz bu miniği öğrendiğimizde tam 4 haftalık  yarım bir pirinç tanesi kadardı.. hamile olmadan önce bu hafta hesabını  hiç bilmezdim.. çevremdeki Hamile arkadaşlara kaç aylık diye sorduğumda 18+5 dendimi sinirim tepeme çıkardı.. Kaç aylıksın kardeşim bırak günü saniyeyi derdim ki... Kınamıyyycaksınn..
Şimdi soranlara 24 haftalık diyorum :) çünkü karşındaki de senin gibi çetelesini tutuyor ya :)
Yani kısacası arkadaşım 6 aylık hamileyim :) ohh be !!

efendim, 4 . haftada miniğin varılığını kendi yönetmelerimizle öğrendik.. hemde ben size söyliyim, 3 TL'lik eczane testlerinden :)
Canım doktorumu aradım, 5. haftada gel keseyi görelim dedi ; gördük :) 8. haftada kalp atışlarını duyduk pıt pıtpıtpıttt :) 

tabi ben bunları böyle birer cümle yazıyorum sıkılmayın diye , bu doktor muayeneleri arasındaki haftalarca süren bekleyişler oldukça sinir bozucu.. zaman geçmek bilmiyor ki ..

13. haftada boyu tam tamına 7 cm olan sülün bebeciğimizin kız olacağını çıtlattı doktorumuz. Ama en iyi sonuc 16. haftadan sonra belli olur dedi. İkili tarama testimiz 13. hafta da yapıldı. Ense kalınlığını ve burnunu ölçtü Gül hanım, herşeyi normal çıktı çok şükür.. Testin sonuçlarını bir kaç gün sonra aldık.. onlarda temiz çıktı bir rahat ohh çektik ...

17.haftada tekrar rutin kontrole gittik. Heh dedim bu kız ( artık kız olacağı kesinleşti ) tam benim gibi kıpır kıpır:) hareketli yerinde duramayan bir tip.. 176 gram yavruceğizzz :)

vee geldik detaylı ulrtrasona 22. haftada yine aynı hastanemizde , Dr.Gül hanımın önerdiği başka bir doktorun gözetiminde nerdeyse 3,5 saat süren bir detaylı ultrason yapıldı.
Hayır hayır gözünüz korkmasın, bizim minik bir türlü sırtını dönmediğinden 4 kere ultrasona girip dönmesini bekledik.. Ben bu arada tabi, Bakırköyde  tostlar yedim, portakal suları içtim, yetmedi çikolatalar yedim :) yok keyfi gelcekte dönecek... İşten de izin almıştım zaten, Eşime dedimki bu sefer döndü döndü dönmedi gidiyoruz.. aaa el kadar çocuk şimdiden bizi pervane etti :)

ağaç yaşken eğilir ! anladı tabi annesine artık darallar geldiğini hemencik döndü minik ponpon !

Ya dedim küçük hanım nasıl oluyomuş..

He bide, Ultrasonlar arası bekleyiş sırasında gidip Tetanoz Aşımıda oldum Aile Hekiminde.. Yanlız bu aile hekimleri Hamilelere dadanıyor ben size söyliyim.. Nerdeyse eve gelip iki kap yemek falan pişircekler.. bir ilgi bir alaka :) öyle dedikleri gibi  koluma ağrı falan girmedi çok ! ertesi gün birazcık sızladı geçti.. korkulcak bişey yok !

Mıymıntı hamile olmayın sakın..


Detaylı ultrasonuda bir güzel atlattık..  şükürler olsun.. ilk kez yüzünü seçebileceğimiz fotoğrafları oldu :) eşime benzettim ben.. Ama döner belki bana belli olmaz :)

Asıl ben şimdi 2 hafta sonraki şeker yüklemesinden tırım tırım tırsıyorum..
Allahım inşallah hamilelik şekerim çıkmaz.. Çıkarsa benim bittiğimin resmidir yani.. Tatlıyı çok seviyorum. Oldum olası. Hani bazı kızların tatlıyla hiç araları yoktur ya nasıl özenirim.. ve şaşırırım onlara.. Nasıl olamaz yani bir insanın tatlıyla arası aklım almıyor bir türlü..

İşte böyle cimcimeler..

Bir sonraki yazımda aldığım ürünleri paylaşıcam sizlerle..


3 yorum:

  1. canım benim şimdi yazını okuyunca gözlerim doldu desem :) aynı şeyler gözümün önünden geçti zaman ne çabuk geçiyormuş meğer... bizim paşa tam bir yaşında oldu ilk resimlerini beklerken şimdi koca koca albümlerimiz oldu detaylı ultrasondaki resminin aynısıydı ilk doğduğunda gün geçtikçe daha bi yakışıklı oluyor daha bir tatlı oluyorlar çok şanslıyız ki allah bize bu duyguyu tatmayı nasip etti inş tüm isteyenlere de nasip eder canım benim allah kucağına da almayı nasip etsin :) not:) acımsız olcak ama son zamanlar hiç geçmiyor zaman duruyor sanki

    YanıtlaSil
  2. Sevgili Adsız :) ya ne olur isimlerinizide yazın böyle adsız demek hiç hoş olmuyor :)
    Sanıyorum, tüm anneler bu yollardan geçiyor.. Detaylar farklı olsada hikayaler genelde hep aynı.. meraklar, endişeler, sevinçler,bekleyişler...

    umuyorum herşey çok güzel olur herkes için...
    sevgiler..

    YanıtlaSil
  3. Sağlıklı bi şekilde kucağınıza alın inşallah.Ne güzel heyecanlar bunlar böyle ^^ Özendim

    YanıtlaSil

Merhaba ziyaretçi Cimcime,
Yorumun kısa sürede yayınlanacaktır..
Teşekkürler