Mutlu Bebeklerin Cimcime Anneleri

22 Ağustos 2013 Perşembe

1 sebze çorbası deneyimi daha

İpek pek birşey sevmiyor ya hani, denediğim her çorba ,muhallebi, kahvaltı karışımını beğenecekmi diye büyük bir heyecanla hazırlayıp ağzına aldığı ilk andaki tepkisi merakal bekliyorum.çok büyük heveslerle harika bir vitamin deposu hazırladım hepsini tek tek süt saklama poşetlerine koyup derin dondurucuda saklıyorum. 



İlk yaptığımı kustu :) şimdi aradan bir baç gün geçti ikinci deneyimimiaz sonra deneyeceğim :) 

Sebze çorbası tarifim :
Kabak
Havuç 
Patates
Kereviz
Kıyma 
İsteğe bağlı ; bulgur, mercimek,pirinç ile pişirilebilir. Ben ilk çorbamı bulgurla pişirmiştim ipek kusmuştu:) bugun mercimekle denedim..Pişirirken içine biraz tereyağı ekleyip pişirdim. Blender'dan geçirdim içilmeyi bekliyor :)) 




3 yorum:

  1. Sonuç 4.kaşıktan sonra öğüren bir İpek :((

    YanıtlaSil
  2. Sebzeleri haşlayıp mı koyuyorsun buzluğa çiğ mi?

    YanıtlaSil
  3. sebzeleri çiğden koyuyorum.. minik minik poşetlerde..

    YanıtlaSil

Merhaba ziyaretçi Cimcime,
Yorumun kısa sürede yayınlanacaktır..
Teşekkürler