Mutlu Bebeklerin Cimcime Anneleri

25 Kasım 2010 Perşembe

yılın ojesi !!

Gezenti cimcime sizleri aydınlatmaya devam ediyor..
bu kışın rengi olarak seçilen nerdeyse yok satan bir renk..chanel 505!!! sütlü çukulatayı andırıyor, hatta sürünce parmaklarınızı yemek isteyebilirsiniz :) koyu kahverengi kıyafetlerle kullanmanızı pek önermiyorum çünkü çok boğucu bir görüntü oluşuyor. Bej, beyaz ,camel renklerle çok hoş bir görüntüsü var bilginize..

soru - eee peki nerde bulucaz bunu gezenti cimcime ??
Cevap- bulabilene aşk olsun ??
soru- Ne yapıcaz öyleyse ?
Cevap - Panik yok cimcimeler , sizler için araştırdım taraştırdım, elbette muadillerini buldum ve edindim:)
işte bulabileceğiniz marka ve renk numaraları ;
Sally Hansen 41 ( bu rengin biraz daha duman rengine dönmüş hali ama güzel)
Claries  44
flormar 413
golden rose 110
Sevilla 140

Haydi sürün sürüştürün..
Öpüldünüz..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Merhaba ziyaretçi Cimcime,
Yorumun kısa sürede yayınlanacaktır..
Teşekkürler