Mutlu Bebeklerin Cimcime Anneleri

10 Eylül 2013 Salı

Bebekle Tatil

Hamileyken, bu sene tatile gidemeyiz ipoş minicik olcak nasıl başederim diye düşünüyordum.. Doğumdan sonra ise tatili gözler oldum.. Hem ev ortamından uzaklaşmak hemde önüme gelsin önümden gitsin masa kur topla kaldır derdi olmasın.. Sadece kocam ipek ve ben.. Uyu uyan deniz kum güneş ohhh..
Velhasıl bu sene ipoşla ilk tatilimizi yaptık. 1 bavul bize, 2 valiz ipek'e hazırlandı. Zaten bebekbezleri inanılmaz yer kaplıyor valizde. Bir sürü ek mama,çorbası,tahıllısı vb.. Calpol, fitil, serum fizyolojikler ay birsürü ilaç tedariği ile gittik:) yanıma o kadar bez almama rağmen bitti. Ve biz paketi 50 tlden ( yanlış okumadınız kıbrıs çok pahalı bu konuda) primamızı aldık.. İpoş tam 6 aylıktı ve Bizi hiç yormadı.. Uçaktada güle oynaya gittik.. İlk denizine girdi..denizden sonra karnını doyurdu ve kumsalda bir güzel uyudu.. Akşamları da bazen pusetinde bazen kucaklarda gezdi durdu.. Birlikte gittiğimiz arkadaşlarımızda çocuklu olduğu için, çocuklunun halinden çocuklu anlar mantığıyla hiç sıkıntı yaşamadık.. Tatil bölgesi olarak Kıbrıs'ı tercih ettik.. Havası harika denizi pırıl pırıl ve İpek'in girebileceği sıcaklıktaydı.. Otelin kumu incecik, yemekler harikaydı..tatlıları olay.. Odalar tertemiz.. Çocuklu aileler içinde ideal çocuksuz aileler içinde.. Her kesime hitap eden güzel bir otel. Nuh'un Gemisi Deluxe Hotel & Spa.

Kıbrıslılar çok şirin insanlar, tatil dönüşü ağrıdan patlamak üzere olan başım için ordan oraya koşturup ilaç bulan, Ercan havaalanı Gloria Jean's cafe çalışanı arkadaşa sonsuz teşekkürler..

Kıbrısın ardından ananemizin yanına Ayvalık'a gittik.. Tabii ki İpek orda denize giremedi.. Deniz, buzdan az sıcak olduğu için ben bile zor girdim ki soğuk suları severim.. Ve çocukla tatilde Ege'yi değil Akdenizi tercih etmiş olmanın ne kadar doğru olduğunu birkez daha anladım tabiiki..

Çocuklarınızla tatile çıkmaktan korkmayın.. Doğum sonrası kendinizi eve tıkmayın. Çıkın çıkın gezin..

Şimdi sırada kocaman bir kurban bayramı tatili var. Ayarlayabilirsek biryerlere kaçmak isrerim :)) kocise duyurulur :))))